Tuesday 27 May 2014

Buat Ibu Menyusu yang nak Kurus

Tahukah anda???? 

Kekerapan menyusu dan mengepam susu bukan sahaja meningkatkan penghasilan susu ibu dengan lebih banyak, TETAPI ia juga membakar 200-500 kalori sehari.

Selain itu Shaklee menawarkan suplemen 3B = Bakar, Buang dan Bina utk turunkan berat badan selepas bersalin TANPA mengganggu penghasilan susu ibu MALAH meningkatkan lagi penghasilan susu.

(1) LECITHIN (bakar) - untuk membakar lemak & kolesterol. Sumber kolina. Pengemulsi lemak. Juga dicadangkan kepada ibu menyusu yang kerap mengalami masalah duktus tersumbat (clogged duct) yang berulang-ulang.

(2) ALFALFA (buang) - sumber serat untuk menyerap pecahan lemak & kolesterol tadi, dan diangkut keluar dari badan. Melawaskan sistem penghadaman, dan terkenal sebagai penggalak susu sejak dari zaman dahulu lagi. Alfalfa - raja segala makanan!

(3) ESP Soy Protein Isolate Powder (bina) - sumber protein untuk memelihara otot dalam proses penurunan berat badan. Protein juga terkenal sebagai penggalak susu, selain dari memberi si ibu rasa kenyang lebih lama dan berpanjangan.

Ur SID
017-2387283




No comments:

Post a Comment