Wednesday 1 October 2014

ESP Promo Lagi!

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum w.b.t..

Mood yang sangat happy hari ni...weee...Alhamdulillah..Paling happy mestilah sebab ESP Promo Buy 6 Free 1 bulan October ni!

Sape tak grab promotion bulan Oktober ni memang rugi wooo...Setahun hanya sekali hehehe

ESP ni memang kesayangan i dari dulu lagi ..Sejak 3 tahun lepas..
Sebab? ni utk diri i yang i rasalah ye...

  • rasa energetic lepas minum ESP. kalau dulu kat office selalu mengantuk tapi kalau ambik pagi-pagi memang tak rasa ngantuk dan badan rasa bertenaga. pendek kata ESP ni Energy Booster i tau ;)
  • satu lagi, i memang cepat lapar sebab i breastfeed baby. kat opis pun mengepam 3x sehari.so nak elakkan dari cepat sangat lapar amik esp secawan memang confirm rasa kenyang memang lama.tapi, kalau yang rasa nak diet cuba minum esp dalam pukul 10-11 pagi ke so lunch memang tak kan amik lunch yang berat or banyak. dan kalau tak nak amik dinner yang heavy atau banyak, minum ESP waktu petang, InsyaAllah ...tak caya? cuba try hehe
  • sebabkan i breastfeed baby dah tentu i ambik ESP untuk boost up susu kan. memang Alhamdulillah susu meriah exspecially lepas minum ESP . yang paling best pekat . korang boleh nampak beza bila pam susu tanpa minum ESP dan selepas minum ESP. Lebih creamy dan berlemak-lemak dari biasa.
  • dan antara yang paling i suka jugak ESP memperbaiki kulit i. Kulit lebih nampak segar dan flawless. adik i ambik ESP gak, kawan-kawan office ramai tegur kulit muka die makin glowing dan berseri-seri..mesti part tu yang sume orang sukakan exspecially perempuan hehe
ok habis serba sedikit apa yang i rasa selama consume ESP. ESP adalah sumber protein dgn asid amino yang antaranya memperbaiki sel-sel yang rosak dengan sel-sel baru. sesuai diminum untuk sesiapa sahaja yang mementingkan kesihatan .

So, sape nak ESP sila angkat tangan!
Boleh terus contact i ok!
Ur SID
Norly
017-2387283

Wallahua'alam



No comments:

Post a Comment