Tuesday 18 November 2014

Mengapa Saya Masih Setia?

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum w.b.t

Mengapa i masih setia bersama bisnes pertama dalam hidup i ini..mengapa...dan mengapa?

Pertama tentulah sebab ia bisnes pertama yang hanya bermodalkan rm 65 ringgit tapi pulangannya berbaloi-baloi ...Alhamdulillah...

Bukanlah rezeki boleh datang bergolek-golek ye...Tentulah dengan segala  usaha dan pergantungan pada Allah.

Keduanya, sebab i percaya produk ini adalah sangat baik. Telah banyak membantu ramai orang diluar sana termasuklah i dan seisi keluarga untuk lebih sihat dan ceria InsyaAllah. Juga membantu i dalam perjalanan i menyusukan anak-anak secara eksklusif hanya dengan susu ibu, Syukur Alhamdulillah...



Inilah falsafah SHAKLEE , fokus utamanya adalah memberikan kesihatan yang baik kepada semua golongan. Dan KEISTIMEWAAN SHAKLEE ia sentiasa SELAMAT, BERKESAN dan MESRA ALAM kerana ia adalah suplemen SEMULAJADI.

Seterusnya, bisnes Shaklee banyak bantu i dari segi kewangan. Menambah pendapatan setiap bulan secara luar biasa. Membantu suami , mak ayah serta keluarga. Dalam keadaan dunia sekarang memang kita tak boleh nak bergantung pada gaji semata-mata. Pendek kata Shaklee menjanjikan FINANCIAL FREEDOM pada sesiapa sahaja yang betul-betul KOMITED dan ingin BERJAYA!


Dan yang paling buatkan i sayang pada bisnes ni adalah kerana support group yang sangat membantu dan mentor-mentor yang tidak kenal penat lelah memberi bimbingan. Disamping itu ,pengisian ilmiah termasuk pengisian rohani yang tidak putus-putus. Saling ingat mengingati antara satu sama lain ke arah kebaikan.

Kalau dulu tak pernah buat pun solat Dhuha, tapi Alhamdulillah sekarang baru tahu kelebihan Dhuha dan kepentingannya dalam kehidupan. Kalau dulu boleh kira setahun berapa kali solat tahajud tapi sekarang kami saling ingat mengingati untuk bangun malam bertahajud. Kalau dulu tak terfikir pun untuk sentiasa mengisi masa dengan berzikir tapi Alhamdulillah kini zikirlah penenang hati setiap masa...Syukur ya Allah dipertemukan dengan group Shaklee yang sentiasa membantu untuk mendekatkan diri kepada Allah. Moga kita semua terus istiqomah..Amenn.


Dan lagi, anak-anak adalah push factor utama. Kerana anak-anak ku terus setia.Kerana anak-anak ku terus di sini. Walau apa jua rintangan, tohmahan ku tetap teguh untuk menggapai impian  untuk anak-anak-anak dan keluarga.

Kesayangan dan harta paling berharga dunia akhirat

Dan juga, niat untuk terus membantu anak-anak Shaklee dibawah naungan i mendapat kebaikan dan kejayaan di dalam bisnes ini. Seterusnya, membantu mereka-mereka diluar sana untuk terus sihat, ceria dan bertenaga.

Tetapi, tiada kejayaan tanpa usaha. I mencari sesiapa yang betul-betul ingin berjaya dan merubah kehidupan serta sanggup berkorban untuk dilatih mencapai kejayaan hingga ke puncak.



Who NEXT???? Sapa tahu anda adalah bakal JUTAWAN SHAKLEE!

So, come whatsapp/sms segera ;)

ur SID
norly
017-2387283

Wallahua'alam

No comments:

Post a Comment