Sunday 14 September 2014

Petua Hilangkan Jeragat dengan ESP

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum w.b.t...

Hmmm...sekarang i musim bermasker...ada jeragat skit timbul gara-gara masa mengandungkan umar sangattt lah malas nak jaga muka...so, sekarang obses nak buang jeragat kat muka ni dengan cara yang natural , tak pakai apa-apa bahan kimia tapi pakai bahan yg semulajadi...

Cara-caranya :

Perah kan sedikit limau nipis kedalam ESP dalam 1/4 sudu seperti dibawah


Kemudian, gaul rata sehingga membentuk seperti pes


Bila sudah membentuk pes, sapukan pada muka sebagai masker. Biar sehingga kering dan kemudian bilas dengan bersih dengan air.

Suku sudu ESP tu pun boleh buat sampai 3x masker tau.Jimat!!!hehehe

I suka buat masker masa umar dah tidur. tak kira lah siang ke malam ke. Kalau dia jaga memang retaklah masker i hehehe

Bukan je buat masker k. ESP ni i minum jugak. sehari 1-2 sudu . Bancuh dengan Vico atau susu tepung, shake sikit memang sedap. dan bukan je utk cantikkan kulit tapi ESP i suka sebab dia boost energy dan boost milk ;)

Sebab apa ESP bagus untuk kulit anda???

1. Rahsia Awet Muda / Anti-Penuaan

Pengambilan Energizing Soy Protein (ESP) adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan memperkuatkan otot bagi memastikan kita sentiasa bertenaga. Kandungan yang terdiri daripada Asid Amino membina dan memperkuatkan otot tubuh, kuku, rambut, darah, organ KULIT dan kelenjar. Ia membina sel-sel baru pada badan dan kulit kita. ESP juga mengandungi 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzin dan lain-lain.

2. Rahsia Kulit Cantik dan Anjal

Bagi wanita yang mementingkan kecantikan kulit. Anda disarankan untuk mengamalkan pengambilan ESP. ESP merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan dan bertindak sebagai agen anti-penuaan. Ia juga mengembalikan KEANJALAN KULIT supaya KULIT KEKAL CANTIK dan GEBU. Di samping memperkuatkan otot sekaligus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan PARUT.

3. Jawapan Kepada Masalah Pigmentasi

Ramuan utama ESP adalah kacang soya. Kacang soya atau nama saintifiknya Glycine Max dianggap salah satu daripada 7 ''super-food'' yang wujud di dunia. Hasil kajian para saintis telah membuktikan lechitin soya dapat melancarkan peredaran darah, menyahtoksin bahan buangan sel dan lain-lain. Fungsi lechitin soya ini juga melambatkan proses rambut beruban, menyelesaikan masalah keguguran rambut dan keadaan kulit yang kusam. Disamping mencegah masalah PIGMENTASI dan KULIT BERJERAGAT.

Itu baru kebaikan ESP untuk kulit ok! Nanti i akan ceritakan lagi banyakkk kebaikan ESP kepada badan kita. Tungguuuu!!!

Apa lagi dapatkan ESP anda HARI INI!



 Hubungi saya untuk keterangan lanjut dan tempahan

Ur SID
Norly
017-2387283

Wallahu'alam

No comments:

Post a Comment