Sunday 21 September 2014

Vita-Lea Kesayangan Saya

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum w.b.t

Memang sungguh , tak tipu, i start all my work at 12. Kemas rumah, siapkan kelengkapan anak-anak untuk esoknya dan update blog, fb, fanpage, ig, check report card anak-anak bisnes..semuanya selepas 12 malam. Sebab...anak-anak i memang tidur 11.30 ke atas. So, apapun i kene berkorban.

Kekuatan i adalah impian i. Tanpa impian hidup terasa seperti tiada arah.

Tak nak cite pasal impian malam ni. nak cita apa yang membantu i untuk stay up hampir setiap hari.

Rasanya i tak pernah cerita lagi pasal kesayangan i yang satu ni. Sejak dari menyusukan Aleesya sampailah sekarang, ia salah satu antara yang lain yang sentiasa menemani i..peeeeweettt...!

Dialah VITA-LEA!!!

Ia dirumus khas dengan IRON FORMULA untuk melengakapkan keperluan iron di dalam badan kita. Ia memberi tenaga segera kepada badan kita.

Sangat-sangat berbeza bila hari yang ambil Vita-Lea dengan hari yang terlupa ambil. Masa mengandungkan Aleesya i memang mengalami anemia. Macam-macam lah pil klinik bagi tapi sama je. Dah nak bersalin baru HB naik.

Tapi, Alhamdulillah, mengandungkan umar i memang fully amalkan SUPLEMEN MENGANDUNG SHAKLEE. So, i makan 2 biji Vita-Lea setiap hari tanpa apa-apa suplemen iron yang lain dan Alhamdulillah start dari first checkup sampai bersalin HB i normal. Takda lagi anemia macam masa first pregnancy. Dan yang paling best rasa lebih bertenaga dan cergas walaupun sedang mengandung dan menjaga anak pertama.

Best! Memang best. Sampai sekarang Vita-Lea terus membantu i dalam menyusukan umar supaya badan sentiasa bertenaga melakukan aktiviti harian dan cukup nutrisi untuk menyalurkan susu yang berkualiti untuk anak tersayang. Kita boleh jamin ke apa yang kita makan setiap hari betul-betul lengkap dan seimbang? tentu sekalilah tak kan. So, Vita-Lea membantu anda memenuhi mana-mana ruang nutrisi yang lompong di dalam badan anda.

Rugi u sapa tak makan Vita-Lea dari sekarang. Nenek i pun makan Vita-Lea tak miss tau :)

So sapa yang nak boleh roger i k ;) 

Layan gambar Aleesya, Umar dan my niece Adelia. Malam ni i jaga 3 budak sekali sorang-sorang ok. Fuh fuh! Ala-ala berlatih anak tiga hahaha..1.15 pagi sudah. mata dah layu. jumpa lagi di lain entry.  Ok bai!


Wallahu'alam


I'm Ur Shaklee Independent Distributor
Norly 
017-2387283

No comments:

Post a Comment